Kancelář tajemníka

Odbor kanceláře tajemníka se stará předeším o podpůrnou činnost všech zaměstnanců města, vede evidenci hmotného majetku, zajišťuje autodopravu, úklid budov magistrátu a opravu majetku. Dále se stará také o organizaci voleb. Pod odbor kanceláře tajemníka spadá také personální oddělení, oddělení veřejných zakázek, které organizačně zajišťuje všechny veřejné zakázky realizované městem, a oddělení havarijního a krizového řízení, který má na starosti ochranu obyvatel v případě jakékoliv nenadálé situace.

Vedoucí odboru: Ing. Martina Věntusová (pověřena řízením)

Kontakty na pracovníky odboru

Asistentka vedoucí odboru

  • evidence válečných hrobů ve správním obvodu obce s rozšířenou působností Opava 

  • administrativa 

Recepce (Krnovská 71C)

  • poskytování všeobecných informací

  • příjem pošty 

Oddělení hospodářské správy

  • logistická podpora činnosti zaměstnanců města 

  • evidence a inventarizace hmotného movitého majetku 

  • zajištění autoprovozu úklid budov magistrátu, údržba a oprava majetku 

  • technické zajištění zasedání zastupitelstva města 

  • technické a organizační zabezpečení voleb 

Oddělení personální

  • pracovně právní agenda 

  • komplexní zajišťování personální a mzdové agendy 

  • vzdělávání zaměstnanců 

  • hospodaření s prostředky sociálního fondu 

Oddělení havarijního a krizového řízení

  • zajišťování obrany a bezpečnosti státu 

  • civilní ochrana (ochrana obyvatel) 

  • krizové řízení (příprava a realizace úkolů a opatření k řešení mimořádných událostí a krizových situací) 

  • hospodářská opatření pro krizové stavy 

  • požární ochrana 

  • bezpečnost a ochrana zdraví při práci 

Oddělení veřejných zakázek

  • věcné a organizační zajištění veřejných zakázek realizovaných Statutárním městem Opava  

Kategorie: