Úřední hodiny

Magistrát města Opavy v rámci aktivovaných opatření a v souladu s usnesením vlády ČR pokračuje v omezeném režimu pracovních aktivit od 4. ledna 2021 takto:

Odbor dopravy a Odbor vnitřních věcí (Krnovská 71B)

pondělí         8 – 13 hodin
středa         12 – 17 hodin
V tento den budou odbaveni příchozí klienti bez objednávek. Upozorňujeme, že je nutno dodržovat maximální počty klientů na chodbách (1 občan/15 m2). V případě potřeby bude vstup do budovy regulován zaměstnanci úřadu, dodržujte, prosím, jejich pokyny. Není zde dostupná služba Czech Point.
Děkujeme za pochopení.

úterý          neúřední den 
čtvrtek       neúřední den – pouze objednaní klienti přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)
pátek         neúřední den – pouze objednaní klienti přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)

Ostatní odbory (mimo Odbor dopravy a Odbor vnitřních věcí):

pondělí      8 - 13 hodin
středa      12 – 17 hodin
V tento den budou odbaveni příchozí klienti bez objednávek.

úterý         neúřední den  – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)
čtvrtek      neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)
pátek         neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)

Kontakty na pověřené osoby daných odborů naleznete zde.

PROSÍME, ZVAŽTE, ZDA VAŠE ŽÁDOST OPRAVDU NESNESE ODKLADU A UPŘEDNOSTNĚTE PÍSEMNOU ČI ELEKTRONICKOU KOMUNIKACI PŘED OSOBNÍ NÁVŠTĚVOU.

Pokladna Krnovská 71B bude v provozu dle úředních hodin a zajištění chodu agend (viz informace výše).

Pokladna na Horním náměstí 69 (budova Hláska) pro veřejnost otevřena pouze v pondělí a ve středu v době úředních hodin. Upřednostňována je bezhotovostní platba.

Podatelna na Horním náměstí 69 (budova Hláska) je pro veřejnost otevřena v pondělí a ve středu v době od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek v době od 8 do 15 hodin.
Není zde dostupná služba Czech Point.