Magistrát pracuje v omezeném režimu

Upraveno: 02.11.2020
Ilustrační obrázek

Magistrát města Opavy v rámci aktivovaných opatření a v souladu s usnesením vlády ČR přistupuje k omezenému režimu pracovních aktivit, a to až do 20. listopadu 2020.

V pondělí a ve středu od 8 do 10 hodin a od 13 do 16 hodin (vyjma podatelnu). 

Dle opatření bude moci občan řešit nezbytné záležitosti pouze na základě předchozí telefonické či e-mailové objednávky s konkrétním pracovníkem daného odboru či agendy (neplatí pro pokladnu na Horním náměstí 69). Kontakty na pověřené osoby daných odborů naleznete zde.

PROSÍME, ZVAŽTE, ZDA VAŠE ŽÁDOST OPRAVDU NESNESE ODKLADU A UPŘEDNOSTNĚTE PÍSEMNOU ČI ELEKTRONICKOU KOMUNIKACI PŘED OSOBNÍ NÁVŠTĚVOU.

Pokladna na Horním náměstí 69 (Hláska) bude otevřena ve výše zmíněných úředních hodinách.

Podatelna na Hlásce je jako běžně přístupná v pracovní dny: pondělí, středa 8–17 hodin, úterý, čtvrtek a pátek 8–15 hodin. Občané zde ovšem mohou pouze podávat dokumenty. Není dostupná služba Czech Point.