Magistrát pracuje v omezeném režimu
Magistrát města Opavy v rámci aktivovaných opatření a v souladu s usnesením vlády ČR pokračuje v omezeném režimu pracovních aktivit od 15. února 2021 takto:
Odbor dopravy a Odbor vnitřních věcí (Krnovská 71B)
pondělí 8–17 hodin
středa 8–17 hodin
V tento den budou odbaveni příchozí klienti bez objednávek. Upozorňujeme, že je nutno dodržovat maximální počty klientů na chodbách (1 občan/15 m2). V případě potřeby bude vstup do budovy regulován zaměstnanci úřadu, dodržujte, prosím, jejich pokyny.
Děkujeme za pochopení.
úterý neúřední den
čtvrtek neúřední den – pouze objednaní klienti přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)
pátek neúřední den – pouze objednaní klienti přes On-line systém (odkaz na on-line objednávky)
Ostatní odbory (mimo Odbor dopravy a Odbor vnitřních věcí):
pondělí 8–13 hodin
středa 12–17 hodin
V tento den budou odbaveni příchozí klienti bez objednávek.
úterý neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)
čtvrtek neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)
pátek neúřední den – pouze objednaní klienti (telefonicky, emailem apod.)
Kontakty na pověřené osoby daných odborů naleznete zde.
PROSÍME, ZVAŽTE, ZDA VAŠE ŽÁDOST OPRAVDU NESNESE ODKLADU A UPŘEDNOSTNĚTE PÍSEMNOU ČI ELEKTRONICKOU KOMUNIKACI PŘED OSOBNÍ NÁVŠTĚVOU.
Pokladna Krnovská 71B bude v provozu dle úředních hodin a zajištění chodu agend (viz informace výše)(úřední doba odboru dopravy a odboru vnitřních věcí).
Pokladna na Horním náměstí 69 (budova Hláska) pro veřejnost otevřena pouze v pondělí od 8 do 13 hodin a ve středu od 12 do 17 hodin. Upřednostňována je bezhotovostní platba.
Podatelna na Horním náměstí 69 (budova Hláska) je pro veřejnost otevřena v pondělí a ve středu v době od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek v době od 8 do 15 hodin.
Služba Czech Point je dostupná.